Dagbok - Nathalie

Stan imorgon. Mums, det innebär .. nya kläder ! Jag ska se om jag fyndar något på secondhand, där kan man hitta allt!

För några dagar sen besökte jag staden med Sophie, då hittade jag ett par nya jeans, Crocker stuprör med hög midja, otvättade 499kr. Och en a formad klänning, Ginatricot 149kr . Ett par skor med, marinblå på din sko för 180kr. Så det finns inte mycket pengar kvar på kontot. Jag vill helst lämna tillbaka skorna men jag kan inte, hittar inte kvittot! Det är viktigt att alltid spara kvitto! Dumma Nathalie. Då hade jag kunnat köpa en klänning eller kjol. Nu har jag bara 200 kr kvar. Men något måste jag hitta.

Nuuu är det lov ! :D

hej då!image10 Erkänn, han är den snyggaste modellen någonsin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback