Älskade Danny Jones .


Han har allt och lite till . Jag får äntligen skriva om min man.
Han har stil , han har humor, han har den underbarheten.

Danny Alan David Jones är född 12 mars 1986 i Bolton, England. Han är medlem i bandet McFly och spelar gitarr, sjunger och skriver låtar. McFly spelade in en film med Lindsay Lohan under 2005 som heter Just My Luck, där de spelar sig själva. Filmen hade premiär i Sverige 16 juni 2006, i samma veva som deras singel Please Please som handlar om Lindsay Lohan och deras trummis Harry Judd kom ut. Danny var i Uganda 2005 med McFly och Comic Relief för att hjälpa barnen där och nu har de spelat in en av Queens gamla låtar Don't Stop Me Now för Sports Relief.

Dom övriga medlemmarna i McFly är: Tom Fletcher som sjunger, spelar gitarr och skriver låtar, Dougie Poynter spelar bas och skriver låtar, och Harry Judd som spelar trummor.
Om c två år ska han gifta sig med Nathalie Håkansson, som kommer ta efter namnet Jones. Mrs Danny Jones.
image476
    
        
image487

Dannyboy . 

// nathaliesåklart


Kommentarer
Postat av: alexandra

han har jag faktiskt aldrig sett förut ^^

Postat av: Monika

McFLy är bäst av allt och alla! Utan dom finns inget liv, dom är min stora drog !

2008-02-16 @ 17:00:34
URL: http://moniikaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback