Andra dagen i stora skolan

Väldigt dryg dag, men umgänget är superbra ;) Om man bara räknar dom bra ;)
Jag och Izabella tog en shoppingrunda på stan efter skolan. Jag hittade världensvärldensvärldens sötaste kofta på kompaniet, och en sveamössa såklart ;9 Mössan ska jag köpa nästa månad för 150:- Men koftan kostade 1450:- så det kan bli lite problem. 
image492
Jag ser ut som en daläning . Mitt mål :D
Bella var vacker som vanligt , hon köpte en jättejätte fin skjorttröja på HM . Kolla in snyggingen ;)
    
Själv köpte jag en klänning på Breeze för 150:- , 70% rea. Det lustiga var att jag hittade samma klänning som nyhet på både Jansens och MQ . För 400:- Snacka om fynd ;)

Här är Emma, min och Bellas nya klasskamrat. Och Daniel oh jag , oh annat intressant.
    

Pussohhej gummiballong
// Nathaliesåklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback