Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag. Förut var onsdagar mina favorit dagar... Varför? Jo för att på onsdagar sändes The OC, när det var bra (1:a och 2:a säsongen). Nu är nog fredagar favoritdagarna. Fast onsdagar är inte så dumma ändå, inte denna onsdag iaf. Tog det riktigt lugnt på morgonen, duschade och fixade lite. Vid 12 tog jag en promenad med mina olydiga hundar och de uppförde sig någorlunda bra på vår promenad... 

                      
  
                                Här är jag, nyss hemkommen från min promenad.
Vid tvåtiden var det dags att ta en shoppingrunda med Tove! Ja, jag vet jag, jag är en shoppaholic...
Fast det blev bara två nya köp:

                    Ett litet paket till lillasyster
                                                                             -du vet inte vad det är :P
 
Linne från H&M, 29.50:-
Min kväll har jag ägnat mig åt datorn och självklart - lyssna på McFly. Nu tänkte jag att jag skulle se en liten film... Det blir nog Tuck Everlasting, mkt fin film!
See ya!

På fredag smäller det: Dags för sailet att få besök av Nathalie, Isabelle och Izabella!

                                                    

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Satans unge! nu e jag jättenyfiken på min present! längtar tills jag ska få den;P Kramar Syrran din P.S Jag vill veta vad det är i paketet!!!D.S

2007-08-01 @ 22:38:27
Postat av: Izabella

Haha, det får du inte!

2007-08-02 @ 20:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback