Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag och jag är hemma hos pappa! Ute i Bonnaland ;) Detta innebär att jag inte kan ladda upp några bilder från Stockholm idag... Men jag kan berätta om min dag! Vid halv tolv kom min kära far och hämtade mig och lillasyster och det bar av till Willy's för att handla lite. På Willy's så träffade jag på min bror (styvbror), Andreas eller vi hälsade på varandra. Hemma sedan tog vi en lunch/fika och efter det var det dags för kroppsarbete! Jag hjälpte pappa med att stapla ved och jag kan upplysa er att jag är riktigt bra på det ;P Så jag har fått motion idag med! Jag har också hunnit med att kolla på Tjejen som visste för mycket, som är en väldigt trevlig film! Nu ska jag vara lite onyttig och äta en massa chips och kolla på en till film! Det har jag faktiskt förtjänat efter mitt hårda arbete med staplingen. Så... See ya

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har skaffat ny blogg, läs gärna där (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback