Dagboksinlägg-Izabella

Rapport från mig och min fläskläpp...

Ja, det är sant jag har fått en ful och hemsk fläskläpp... Men hur gick detta till då? Jo igår var det första ridlektionen för mig och det var hoppning, allt gick väldans bra tills det sista hoppet. Tappade ena stigbyglen och min lilla häst började skena, självklart rammlade jag av. Nere på marken sen fick jag en hov i ansiktet, men jag hade turen på min sida... Jag fick bara näsblod, en fin fläskläpp och blev lite svullen under vänster öga. Som ni hör hade jag verkligen turen på min sida, men jag hade gärna sluppit fläskläppen.

Så vad har jag och min fläskläpp gjort idag då? Inte så mkt, vi har mest försökt hålla oss inomhus eftersom jag skäms över den hemskt mkt!!! Men min bonuspappa, Stefan säger att den kommer försvinna tills nästa vecka och jag får nog tro Stefan för han har nämnligen varit sjuksköterska XD 
Nä nu ska jag och min fläskläpp gå och sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback