Dagboksinlägg-Izabella

Det är fredag! Men tyvärr den sista fredagen på sommarlovet för på måndag börjar det. På måndag ska jag börja på gymnasiet, GYMNASIET!!! Ja, plötsligt har man blivit stor XD
Så vad händer händer idag, jo idag ska Nathalie och jag umgås igen, hon är hos mig nästan varje dag nu men det är bara trevligt. Vi ska fira den sista fredag på sommarlovet med att gå på bio, Ciao Bella. Äntligen ska jag få se den! Den hade Sverigepremiär 3/8 men inte här i lilla Karlskrona! Nä den har premiär idag, 24/8 alltså 21 dagar efter den riktiga premiären. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller...
                                 
Ciao Bella... Hej på dig med :p

På tal om väntan, igår fick jag mitt hår klippt och det är också något jag väntat på. Det blev väldigt lyckat och jag är nöjd, det är jag i och för sig alltid efter en klippning...
            Före:                                         Efter:                                   
............                         
                                                                                                                     My hair...
Som ni ser är min lilla fläskläpp (nästan borta) och jag kan nog inte vara så mycket mer lyckligare!

Kommentarer
Postat av: Niklas

phuu, klenis :P tur att den nästan inte syns nu (jag ser ingen skillnad alls xD lika fin på båda bilderna)

2007-08-25 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback