Dagboksinlägg-Izabella

Sista dagen på sommarlovet...

Imorgon börjar gymnasiet, GYMNASIET!!! Helt plötsligt är jag gymnasieelev, jag är inte så liten längre och jag får ju t.o.m snart börja övningsköra (okej, det är inte såå snart eftersom jag inte blir 16 förrän 5/12). Samtidigt som jag är livrädd ser jag fram emot det, skräck blandad förtjusning helt enkelt! Jag vet inte alls vad som ska hända imorgon, det är det jag är rädd för, att inte veta. Nä, nu ska jag sluta oroa mig för en stund. Jag ska nämnligen lyssna på McFly nu, är säker på att det lugnar mig!

Dougie Poynter, bassist och sångare i McFly, min man XD   :
image490
Det blir bara EN, liten bild av dig nu.
Men nästa vecka då, då blir det fler^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback