Dagboksinlägg-Izabella

Andra dagen på gymnasiet. Idag har jag varit lite med aktiv, jag har t.o.m fått anteckna lite och göra en diagnos på första mattelektionen... På lunchen stack jag, Natha, Emma och Louise ner till Hoglands park för att få i oss lite näring, glass alltså! 
 
             Nathalie <3
Hoglandspark...                       Emma in da park! 

Efter skolan var det dags för shopping med Nathalie. På  Kompaniet hittade vi världens vackraste kofta/tröja och mössa, från Svea. Jag hittade en skjorta på H&M och en hoodtröja på Cubus (!). 
 Nathalie på kompaniet!
                       
                                Mina shoppingfynd:
                        
                                                                                                  And here I am....
Nathalie du är bäst!!!


Kommentarer
Postat av: Becca

Vem är Niklas Bella? Är det ditt nya ragg :-)

2007-08-29 @ 19:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback