Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag... Tredje dagen på gymnasiet och det är faktiskt rätt kul, det har iaf varit det idag. Vi började dagen med idrott, men då hade vi "bara" genomgång och det var ju inte så jobbigt. Sedan Naturkunskap och där fick vi sluta tidigare eftersom vi var tvungna att prata med vår mentor om schemat, det var lite fel nämnligen. Naturkunskapen är också väldigt enkel (än så länge!) så då sysslar men med lite annat medans det är genomgång. Som att få en fin blomma ritad på sin handled, av Nathalie!
image516

 Sista lektionen var franska (för mig) och där fick man sig en glad överraskning. Jag går i samma franskagrupp som gamla klasskamraten Fredrik (från Backabotiden...) mkt roligt! Läraren, Astrid tycker jag redan om, hon är så där härligt virrig XD Fick också en trevlig "bänkkamrat". Nu måste jag nog städa lite, för det är himla stökigt i mitt rum och det klarar jag inte av.
See ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback