Fredag 17/8

I fredags var jag, Izabella på bröllop. Det var dags för min favvokusin Magnus att gifta sig med sin Helena! Vid tre bar det iväg med båt till själva vigseln, som var mkt fin, jag grät nog lite till och med... Sedan skulle man åka till Marinmuseet där festen var. Det var mkt kul! Väldigt god mat och efterrätt... Det var också roligt folk där så man kan nog inte klaga på nått! Eller jo det kan man. Champagnen var äcklig, riktigt äcklig!
Men det var ett mkt bra bröllop!
                                                        
                                                                 Båtresan:
             
Ewe och jag...                        Ewe och mamma.       Storasyster...             Steffo och lilla
                                                                                                                                          Viktor!

Nygifta!
image436
Magnus, Helena och deras lilla Bianca

image437
Här är de igen ....

/Izabella den blonda av oss^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback