Ray Ban .

Älskade solgalsögon, nu har jag fem :D
Jag frågade mamma var han hade sina gamla solglasögon då, så sa hon att dom fanns i en låda i köket, så tog jag upp dem. Jag trodde inte mina ögon, TVÅ par äkta ray ban ! Jag blev typ, lycklig :D
image512

Jag har städat mitt rum, puuh . Tog nån timme för jag fastnade i tidning och annat. Resultatet blev:
  

Imorgon är det skola, vi har gått i tre dagar och jag känner redan att jag vill ha lov.
Dannyboy, det är du Sophie & Izabella ;) <3

// Nathaliesåklart

Kommentarer
Postat av: Åse

Vad mysigt och fint du har i ditt rumm!

2007-08-29 @ 23:40:42
Postat av: Rebecca

Himla fint rum du har, blev riktigt inspirerad till att börja städa och "styla" om hemma hos mig!

2007-09-06 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback