AV MED HÅRET, AKTA SÅRET !

Ja, nu ska löshåret bort och det blir dags för ny frisyr, håret ska bli exakt som Nickies, :) Jag skulle väldigt gärna vara honungsblond som Nicole, men jag tror att det är omöjligt :/ . Det sliter så fruktansvärt på håret, men jag ska fråga frisören om det går.
image927

Ingen är snygg som Mischa, även om SoloG skrev att hon tråkar ut alla, DET ÄR INTE SANT. Hon är skit snygg och alla kommer alltid att vara avundsjuka på henne.
  

Jag tog kort på mitt hår när det långa var uppsatt, det kommer bli längre än så här men så länge :) . Och så handlade jag min tröja som jag så gärna ville ha. Gina tricot 199:- . Det har blivit en del julklappar med.
  

Woho, Det finns ingenting att klaga på M-K . Din stil är helt enkelt underbar.
image933

Och tro det eller ej, Jag fick alla rätt på Matteprovet idag. wohoo.

Nu ska Izabella få blogga.

// Nathaliesåklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback