Dagboksinlägg-Izabella

Söndag. Så var denna helgen slut den med. Haft en väldigt lugn dag, det blev inte så mkt att renovera och måla som jag trodde ;) Dagen har spenderats med le boyfriend och det var ju mys som vanligt. Kan upplysa er om att jag har lyckats med en en enastående sak idag, jag har fått le boyfriend att kolla på OC med mig! Och det bästa av allt, han tyckte om det eller han klagade inte på det, men det är ju nästan samma sak (?). Måste erkänna att jag känner mig riktigt stolt över mig själv.
  Det är ju första advent idag och det innebär att snart är det jul. Men en ännu större händelse innan jul är ju min födelsedag ;) Om tre dagar blir jag-Izabella 16 år... Hunnit med en hel del på dessa åren, men mer om det kommer på onsdag tror jag. Vad annorlunda jag är nu ifrån vad jag var får ett år sen, bra annorlunda.
  Nä, nu är det slut med funderandet. Jag måste sova, god natt!

Det här trodde jag inte emma..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback