Dagboksinlägg-Izabella

Söndag. Helgen är nu äntligen över! Näe, det är verkligen inte äntligen, snarare sorgligt. Helgen har bara svoschat iväg och den tog ju slut lika fort som den började. Men mkt har ändå hunnits med på denna korta tid. Igår, lördag var det kalas för mig hos mamma och idag kalasades det hos pappa. Det har varit två väldigt bra dagar, de har gjort mig rik^^ Fast tyvärr måste alla slantar sparas till Brigton. Eller lite kan väl gå till julklappar? Och lite till nya kläder ;) Möjligenvis blir det lite som kommer gå åt till julklappar.
Så det blev bara en massa kuvert jag fick, eller av mina kära bröder fick jag ett träd (gren, rättare sagt) med väldigt speciella blad... Det var Robin som "odlat" trädet och han ger snart ut en bok om hur man odlar dessa mystiska träd. Som ni förstår var Robin lite trött i lördags. 
Nu ikväll måste jag som vanligt plugga lite, den här gången franska och svenska. Fast med musik klarar man sig igenom det mesta. Måste erkänna att musik är en riktig "räddare i nöden" och den har gjort mycket för mig, hjälpt mig igenom flera trevliga läxor. Så nu ska James Blunt börja spelas på ja, näst högsta volym (så inte grannarna klagar). See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback