Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag. Det är Nathas födelsedag! Jag har grattat henne 3 gånger nu och det blir nog ett fjärde grattis innan klockan slagit tolv. Nu är vi-Jill och Gunsan 16 år båda två, tänk vad stora vi är nu ;)
  Onsdagar är nog den absolut tråkigaste skoldagen, iaf denna onsdag var det. Började med idrott och styrketestet och det är ju sådär kul. Vill inte gå in mer på hur det gick, för jag får så hemska minnesbilder. Efter detta var det naturkunskap, följt av ännu en trevlig mattelektion där man gjorde allt förutom just matte. Lunchen var ganska trevlig, väldigt trevlig faktiskt, hade sådan bra utsikt. Dagen avslutades med franska och det var ett under att jag klarade av läxan för så jäkla trött jag var då.
  Skulle ju egntligen träffat Natha idag, men den gamla gnun kunnde ju inte. Så jag och Belle gick och fikade istället. Det var den fikan som lyste upp min så mörka dag. Den och tanken på att det är Nathas dag idag!
  Har fått en ny favoritlåt (ja, igen) och nu ska jag lyssna på den och kanske skulle jag göra min engelskaläxa med?
THE ACADEMY IS...-Everything We Had

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback