Dagboksinlägg-Izabella

Måndag. Jag har nog aldrig varit med om en bättre måndag! Eller, vänta det har jag kanske men strunt samma. Hyfsat trevlig skoldag, jag är ganska förkyld så det var inte så kul... Fick en trevlig överraskning på franskan, jag har VG, lycka. På grund av min härliga förkylning (jag har en "boll" i halsen) var jag inte med på idrotten. Istället var jag hemma och laddade upp inför ridningen, det behövdes. Så fort man kommer in i stallet lägger sig ett lugn över en och allt känns så enkelt. Fast så fort "lektionen" började försvann lugnet, vi hade ju tävling! Lite av en tradition att man har "lektävlingar" sista gången. Kan ju bara upplysa er om att mitt lag van, vi var bäst. Man kan då säga att den här vinsten gjorde mig riktigt lycklig och lyckan tycks inte släppa. Nu ikväll ska jag, mitt lyckliga jag, städa rummet och lyssna på en massa musik, förhoppningsvis på The academy is... See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback