Dagboksinlägg-Izabella

Fredag. Så var höstterminen slut! Det har äntligen blivit jullov och om två dagar är det julafton, helt knäppt. Det har forfarande inte kommit någon snö men julkänslan är på topp ändå och det är ju bara två dagar kvar. Snön kan ju tänkas komma nu imorgon, det hade varit bra. För det är det jag önskar mig allra mest (efter Brighton då såklart), snö på julafton! Det är bara att hålla ut och hoppas ett tag till.
Haft en trevlig dag idag, som igår. Och för första gången denna vecka försov jag mig inte! Vilket framsteg. Skolan började tio och det var julavslutning i aulan och sedan fika och julklappsutdelning med klassen. Fick med mig en mkt fin julklapp hem, eller vänta det fick jag ju inte! Gav bort den till Emma. Jag fick kåtpiller nämnligen och de smakade lakrits och det tycker jag inte om, så Emma fick dem. Det var ju en väldans otur!
Har inhandlat de flesta julklappar nu idag, fast 2 har jag allt kvar. Var på stan med storasyster och jag köpte en julaftonsklänning med ju. En silverig sådan :) Nä, nu kan jag inte sitta här och blogga mer! Är ju väldigt upptagen, jämt. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback