Dagboksinlägg-Izabella

Julafton. Kravlade mig upp ur sängen vid halv tio, tio och fram till att jag hade duschat kände jag mig halvt död (alldeles för lite sömn). Sedan blev det julefrukost med mina mkt kära "bröder". Vilken frukost det blev. Eftersom lillasyster, Ewe, och jag skulle iväg till pappa en stund blev det lite julklappsutdelnig med. Det blev ett fint litet kuvert till mig^^
        Brodern Robin-
                                    Favvobrodern och Ebbe...                                 Modebögen^^
Sedan firade jag och Ewe julen ut i Bonnaland hos pappa. Vi firade med att äta julgodis, nötter och helt enkelt umgås. Även här blev julklappen ett kuvert, älskade kuvert. Vid tre åkte vi hem till mamma igen. Nu hade storasyster, Becca kommit och så var den lilla familjen samlad. Självklart kollade vi på Kalle Anka och på Kan du vissla Johanna?. Efter TV-tittandet blev det julbord och det är enligt mig ganska överskattat, men några köttbullar går alltid ned;) Beccas kille kom också förbi en sväng och han är ju en trevlig prick.
Becca. Vår "stora"  gran...     
Nu till det bästa: Julklappsutdelningen!
Det blev ju inte så mkt till mig för jag ska ju få den där språkresan till Brighton men några små klappar fick jag.
En hel del av det jag fick:
    Lite kläder:)
Smycken från Ewe och mamma.                                       Allt detta från Becca!
Det tog sin lilla tid att öppna klapparna och sedan var man tvungen att vänta in de andra. Vi avslutade kvällen med att leka en sorts jullek, den var underhållande måste jag erkänna. Den gjorde mig så uppjagad att jag spillde ut ett glas cola. Runt två sov jag så sött så och var så nöjd!
Hoppas du med haft en lyckad jul för det har minsann jag haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback