Dagboksinlägg-Izabella

Lördag. Jao, då var det lördag då. Det har varit en dag fylld med spänning och aktiviteter. Eller inte :) Sen igår är jag ute i Bonnaland (hos pappa) och det ligger ett sorts lugn över det här stället. Så idag har jag helt enkelt tagit det lugnt, kollat TV, lyssnat på musik och varit ute med pappas hundar. En väldigt härlig dag utan någon som helst stress. Igår (fredag) däremot, då blev det hetsigt! Natha hade spenderat natten hos mig (trevligt trevligt!) och vi skulle ju gå en runda på stan, fast vi kom inte på det föräns en timme innan pappa skulle komma och hämta mig. Så det blev lite panik där, men jag hittade det jag sökte på mindre än en halvtimme! Det ni. Det blev ett metalliclinne, som jag troligtvis kommer bära på nyårsafton. Det är ju bara 2 dagar kvar nu till det nya året :) Må 2008 bli lika bra som 2007, för vilket år det varit. Så mycke dumheter man hittat på, så många härligheter!
Nä, nu ska jag nog fortsätta min kväll med att titta på MTV eller ska jag kanske hitta på lite fler dumheter innan året tar slut? Hmm, vi får se hur det blir. See ya!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: shit går dina bussar bara varann timme ? ;O

Postat av: Tobias

svar: hehe sant, där jag bor nu går dom olika, en buss går faktiskt varje kvart dygnet runt trots att jag bor på landet =D

2007-12-29 @ 23:53:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: vissa måste ju ha det ;) haha!

2007-12-30 @ 00:02:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback