Dagboksinlägg-Izabella

Söndag. Så var det bara en liten dag kvar till nyårsafton, inte äns det. 2007 har ju varit helt bäst, men 2008 blir nog inte så dåligt det heller. Som sagt har jag hittat på en massa dumheter detta året fast det är just de dumheterna som "gjort" året. Skulle egentligen skriva lite kort om året men jag tror det får vänta tills nyårsdagen, jag är alldeles för lat nu. Idag har jag varit hos farmor och fått god mat, massa mat. Fick också lite försenade julklappar och ja, de var kuvert som de flesta av min klappar varit. Vid fem for vi tillbaka hem till Bonnaland, fast där stannade jag inte länge. Nästan direkt skjutsade pappa in mig och lillsyrran till mamma, stadsbo igen. Det känns rätt bra att jag har möjlighet att byta från att vara stadsbo till bonne. Att vara bonne har sina fördelar ;)
Kvällen har ägnats åt att tänka ut en outfit tills morgondagen, fest ju! Jag har kanske inte kommit så långt med det eftersom det fortfarande står mellan 4 outfits. Jag har också för första gången i mitt liv "provsminkat" mig för festen, det är kanske inte så tokigt att göra det. Nu vet jag iaf hur jag ska sminka mig och nästan vad jag ska ha på mig, men jag har ju hela dagen på mig imorgon med så jag hinner väl ångra mig X antal gånger. 
Nä, man ser inte jättemycket av själva sminkningen men det är gråsilvrig skugga och den älskade svarta kajalen jag tagit nytta av. Lite läppglans med och bam, klar! ;) 

Ses vi nästa år? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback