Dagboksinlägg-Izabella

Hmm, söndag en härlig hemmasöndag. Det är vad det varit idag, så himla skönt att vara hemma!
Tog sovmorgon och steg inte upp förrän vid elva och upptäckte till min stora förvåning att det var sol ute! Nu har det regnat så mkt på sistone att man får en chock om det är sol. Dagen löpte på och jag hann med att ta ett dopp i Själajölen (liten insjö i Bonnaland). Under eftermiddagen åkte pappa, Helene, Ewe och jag hem till Helenes föräldrar för att få lite mat i magen. Där fick jag också mig en liten överaskning: jag fick en söt, liten kuvertväska av Helenes mamma. 

Den lilla fina kuvertväskan<3

Vid halvsju-tiden var det dags att åka hem till mamma. Måste säga att det är riktigt skönt att vara hemma igen!
Nathalie och Isabelle, har saknat er! Älskar er<3

Imorgon kommer en rapport om vad som hänt under min semester... See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback