Dagboksinlägg-Izabella

Så var det onsdag. Har hunnit med rätt mkt idag, jag har varit ute med mitt sommarjobb-Hampus, varit och badat och sett på Fröken Sverige, jag har alltså varit igång hela dan.
Jag har också varit himla fin idag med, haft klänning faktiskt...

Ja nu kanske det inte syns på bilden att det är en klänning, men det är det!
Det har varit en tuff dag XD Men det har varit kul så det går jämt ut kan man säga. En sak som gjorde dagen ännu mer lyckad var att jag fick syn på en riktigt snygg kille på bussen, mums! Jag tog tyvärr inget kort på honom, det kändes som om det räckte med att jag stirrade ut honom under hela bussturen... Han kände sig nog redan rätt uttittad, så varför plåga honom med att ta kort med! Jaja, han kommer nog över det. Hoppas jag...

Nä,  min lillasyster ska få lite kvalitetstid med datorn nu så see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback