Dagboksinlägg-Izabella

Så var det regn igen... Det är söndag och det regnar - Kan det bli mer deprimerande!?
Nä det kan nog inte det... Så vad har men gjort idag, tagit det lugnt. Gud vad tråkig jag känner mig, inte något speciellt händer ju! Nä så här får det inte fortsätta, måste göra något kul innan det är dags att sova.

Jag kan berätta att jag lärde mig något nytt igår: Igår, lördag var jag och min familj på Östersjöfestivalen och där fick jag syn på någon flagga eller nått där det stod "Unga örnar" - Vaddå unga örnar?! Unga örnar är ett miniparti kan man säga, först är man med i Unga örnar sedan i SSU och sedan socialdemokraterna, förklarade mamma. Okej, men varför kallas de Unga örnar!!! Mkt lättare om de hette "småsossarna" eller mest politiskt rätt "minisocialdemokraterna". Då fattar man ju vad detb är för något...
Men nu vet man det Unga örnar är alltså samma sak som "småsossar" - om du frågar mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback