Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag... Sedan igår kväll är jag hemma hos pappa ute i Bonnaland. Men det är riktigt trevligt är ute faktiskt, det är så slappt, man behöver inte oroa sig för någonting. Så vad har man sysslat med ida då? Jag har mest suttit i TV soffan idag för här ösregnar det hela tiden. Fast här kan jag ju inte sitta hela kvällen så jag ska nog ut en runda lite senare så jag får röra på mig lite, det är ju bra för hälsan säger de...

Nä nu ska jag titta klart på Uwish på MTV, I love MTV!!! Kan också rapportera att under min dag vid TV:en har jag fått ett till favoritband (jag är dock inte lika galen i dem som jag är i McFly-tack gode gud!). Detta band är Hard Fi, vet inte riktigt varför jag inte lagt märke till dem förut för jag älskar deras musik.

Nä, Uwish väntar på mig så... See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback