Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag. Idag har jag faktiskt varit lite mer aktiv idag än igår. Jag har varit på 1-årskalas nämnligen, mitt kusinbarn Bianca är nu 1år! Och hon är såå söt! Så när jag säger att jag varit aktiv idag tyder jag på mina förberedelser för kalaset. Då borde ni förstå att jag har haft fullt upp ;D 

Nu är det filmkväll med pappa, Helene och Simon som gäller! Vi kolllar  på Hot Fuzz, en action-komedi om poliser... Inte min typ av film egentligen - tycker bättre om drama eller thriller. Men man ska ju inte ha fördomar så nu ska jag fortsätta kolla på filmen, jag har ju inte somnat än. See ya<3
image273
Hot Fuzz, hmm det låter bekant... Jo just det: The Killers debutplatta heter något liknande - Hot Fuss

Kommentarer
Postat av: Steffo

Varför ingen bild på dig i kalaskläderna?
Du var kalasets snygging.

2007-07-26 @ 00:34:52
Postat av: Izabella

haha, tackar! men jag har ju ingen bild på det;P

2007-07-27 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback