Dagboksinlägg-Izabellla

Fredag!!! Hurra, äntligen! Trots att jag och Nathalie (jag sov ju hos Nathalie) somnat ganska sent var vi uppe relativt tidigt, redan halv elva! Vi gick nästan upp direkt för att få i oss lite frukost. Sedan var det ju dags att vara lite aktiv, alltså göra sig iordning... Vi rensade också Nathalies kläder och gjorde det fint i hennes "garderob".  Men vi hann med annat också, eller Nathalie. Hon sminkade nämnligen mig och det blev verkligen fint! Så fint att jag var tvungen att ta kort på mig själv för att visa det:
image275
Tack Nathalie!!! I love it <3
 
Vid halv två var det dags att bege sig hemåt, till Bonnaland. Min eftermiddag har gått åt till att sola och lyssna på big suprise: McFly... 
  
Visst ser det lite läskigt ut!?     
Tänk vad lite effekter kan göra...                                           Sommar!!!
Som ni förstår har jag haft en riktigt lyckad dag!
See ya...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Wow . vilken bild sugar ; ) <3

2007-07-28 @ 13:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback