Det blir aldrig samma sak , bara minnen kvar .

Hej -

Det är jag . Lousie Nathalie Håkansson , i egen hög person .


FOTOGALLERI (:

 
    
    
   

Puuh . 
Vad gör man om man glömmt nykeln och ingen kommer hem förrens 2 timmar ? Jo , man hoppar i luften och sunrrar huvudet och försöker ta kort samtidigt . Och så skrattar man så mycket åt korten så grannarna kollar mystikst på en . (:

 
hihi ,.

Just nu lyssnar jag på Peter Jöback - Snön föll . Jag vet att det är en jullåt men den är så jäkla bra . 
Nu ska jag lägga upp den absolut hetaste bilden jag har på min dator . 

image300

Förlåt Dannyboy , men Freddan är så het . 

     

 .

// Nathaliesåklart

Kommentarer
Postat av: Izabella

Nathalie! Du är om inte lika vacker, VACKRARE!!! Tro inte något annat. Älskar dej<3

2007-07-29 @ 19:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback