En dag på stan .

Med mamma och Michaela . Det blev en del inköp till skolstarten, givetvis var det mamma som betalade ;) det är så bra att ha henne med. Eller ja, hennes plånbok iallafall.

Jag inhandlade en kofta, träningsbyxor, handbollsskor, addidasLinne & världens snyggaste bag.
Provade givetvis andra kläder, men jag ska in och köpa dem nästa vecka.

Jag hittade två fina klänningar på Lindex faktiskt, och på gina .
     

Och här är träningskläderna jag köpte , + ett måste , en svallertidning :D
image327

hihi ,

Izabella , du är min babe <3
// Nathaliesåklart

Kommentarer
Postat av: Åse (Bellas mamma)

Varför klipper du bort ditt ansikte på fotona??
Gör inte det mer sötis!!
Kram

2007-07-31 @ 23:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback