Filmkväll


Torsdag:
Denna torsdag spenderade jag med Nathalie! Vid ett var jag hemma hos min bästa vän (!) Ringö. Vi åt lite mat och sedan bar det iväg på Nathalies lilla moped till MicMac och hyrde 2 filmer: The new world och Basic Intsinct 2. Sedan bar det iväg i hela 40km/h (oj, oj , oj) till Willys för att inhandla lite godis. Så fort vi kommit hem till Nathalie började vi titta på Basic Instinct 2 och den, tja förvånade oss lite... Men den var helt ok!  The new world däremot var inte så ok, den var rätt kass faktiskt. Tro nu inte att vi bara latade oss vi var ut och gick med i iaf 1h, så vi var aktiva! Senare på kvällen blev det en film till: Raise you're voice. Vi hade det mkt kul!!!

Nathalie du är min bästa vän, lova att du aldrig försvinner!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag lämnar dej aldrig sugar <3

2007-07-29 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback