Hej hopp gummi ballong (:

Idaag har jag varit ute i trädgården oh jobbat, rensat ogräs oh skit . Men vad gör man inte för pengar, right ? Så när jag satt där på berget och rensade ogräs så ser jag plötsligt en stor slända komma mot mig, mina reflexer tar fart och jag skriker som en gnu efter mamma. - Hur skulle jag kunna arbeta på en plats med kryp? Min mamma svek mig, när hon hörde mitt tjut började hon skratta. Efter en stund hade jag och sländan börjat känna varandra och han blev min arbetskamrat. Jag kallade honom för Vespa, för att jag trodde det var en vespa, men sen kom jag på att en vespa är en moped. Men det passade honom utmärkt sa han. Vi pratade om allting som man kan prata om. Men efter en tid blev jag klar med mitt arbete , då tog jag och Vespa farväl, men vi har planerat att ta en fika på tisdag.

Det är inte varje dag man lär känna nya vänner : D



/ Nathaliesåklart

Kommentarer
Postat av: Izabella

Det är bra att du lär känna nya kompisar under tiden jag är iväg, det är inte bra att vara ensam för länge... Som tur är så kommer jag hem till helgen så då slipper stifta bekanstap med fler kryp ;-)

2007-07-12 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback