It's just a mather of time before he finds another morfine .

Hej .

Jag är i dag deprimerad, eftersom det är Söndag . Jag har varit i Småland i vårat tråkiga sommarhus, det är så tråkigt så man spyr. Men så finns det små underbara kusiner som räddar min vardag. Men annars är stället helt dött. Men mamma säger - Äntligen ska vi åka till stugan och ha kul. Yeah right. Och jag och min syster MÅSTE följa.
Pissof .

Men istället för att bara skriva tråkiga grejer så ska jag ägna resten av kvällen att lägga upp bilder .

               
           
             

           

      


image170 
I wounder what it's like to be loved by you .

Danny du är min man <3 oh Dougie, Harry & Tom är mina älskare ;)

Tjenis ! 

/ nathaliesåklart. 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Detta har förvandlats till en Mcfly blogg nu. typ ^^ Men jag tycker omd et <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback