Kristianstad-Izabella

Fredag 29/6

Vid femtiden sitter jag och Belle i bilen påväg till Kristianstad. Belle skulle hälsa på sina morföräldrar och ville inte åka själv, så jag följde med!
Nästan så fort vi kommit tillrätta hos Belles morföräldrar gick vi och badade! Det kalla vädret och den gråa himlen hindrade minsann inte oss, vi skulle bada. När vi tillslut kommit i vattnet efter en liten stunds tvekan började det  regna, men sånt trams stoppade ju inte mig;) eller Belle.
image111
Jag på den fina stranden, iklädd ginakläning, tights och min lillasysters(!) jeansjacka.


Redan hemlängtan? Nä, var bara lite uttråkadXD

Lördag 30/6

Shoppinglördag! Vid elvatiden var vi inne i själva Kristianstad och shoppingen kunde börja, hurra! Vi vimsade runt där och hade riktigt kul, och hittade fina grejer också! Vi pausade också lite med att fika på Du vanders, mycket trevligt café. Vi roade oss också med att gå på Clas Ohlson! Där hittade vi bl. a. en personlig märkningsmaskin, vad det nu ska vara bra till...
image115
Jag och Belle inne på Jc, där hittade vi varsin likadan over-sized t-shirt. Jag hittade den först!


Åh, mina shoppingfynd
T-shirt: Jc 99kr(!), halva priset
CD:Nirvana-Nevermind 99kr(!)
Väska: Wedins 169kr, även den halva priset

Söndag 1/7

Åhus, here we come! Vi åkte till Åhus på förmiddagen med Belles morföräldrar och vi hade det riktigt trevligt. Det var nästan inga som badade, men för det var det inte lite folk där, det var Beach-volley boll... Fast det var ju rätt skönt att inga badade, då fick vi havet för oss själva. Nä, vi badade faktiskt inte så mycket vi heller, vi solade mest! Vid fyratiden packade vi ihop och begav oss till Kristianstad igen. Det första jag och Belle gjorde då var att lägga ut våra handukar på gräsmattan och fortsätta med solandet=)
 
Utsikt från stranden i Åhus...
image119
Belle och jag! Visst är vi bruna och fina!?

Söndag kväll

Sista kvällen, snyft!
Jag och Belle ängnade oss åt att flamsa och ha roligt vid sjön. Jag säger bra stackars dem som hörde oss, vi var verkligen helknäppa! Men vi hade kul så strunt samma!
    

Måndag 2/7

Hemresa med tågbuss till Karlskrona. Dags att säga adjö för denna gång!

Här bode vi (ni ser också Belles mormor).

Tänk vilken lyckad helg det blev, skaffade mig nya kläder, väska, CD och en riktigt snygg solbrännaXD

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Iallafall hade vi massor mys och jag kände absolut inte för att åka hem!

Postat av: Izabella

Ja det hade vi verkligen! love you

2007-07-03 @ 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback