Londonresan .-

Jag kom på att jag inte har skrivit om min London resa, förfärligt. Det var nog det mest utmattande jag någonsin gjort . Och så var det kul också . Jag fick resan i födelsedagspresent. Vi var där i 5 dagar och shoppade drygt 90tim av den tiden. Vi var mest på Oxford street och runt Picadilly Circus (Som gjorde mej väldigt besviken, eftersom det bara var en fontän, inget mer - Men de storslagna skyltarna var bra dom - ).

På den tiden kanske jag såg McFly, jag kände alltså inte nes till dom då, jag har sett en 15åring spy på en spårvagn, jag hann se någon typ dö, sen massa höga människor, massa fulla människor, massa uteliggare oh en massa massa konstiga människor. Alltså detta var verkligen The time Of My Life . Vi var och såg The Phantom Of the opera, det var verkligen häftigt. Det kändes som om man tittade på filmen. De gjorde allting så bra. De fick det tillochmed att se ut som om det var svartvitt på scenen . Vi var och kollade runt towern, Tower Bridge, och BigBen. Som jag trodde skulle vara större än så. Jag ville så gärna åka The London Eye, men Jeanette, min låtsasmor är så höjdrädd.  Man skulle tydligen se en stor del av London därifrån. Och så åkte vi tunnelbana hela tiden, vi behövde inte gå 100 m för vi kunde ta tunnelbanan dit.

När jag känner lukten av friterat tänker jag direkt på London, jag måste säga att jag har inte varit sugen på nått sånt sen jag var där. Det är nog deras favoritmat. På en gata låg drygt 10 restaurangen, så det var inte så svårt att välja. Men på kvällen när vi skulle leta efter ett ställe att äta på kunde inte Nettan bestämma sej. Vi gick kanske 45min och letade och tänk då att vi kanske hade spenderat 8tim på stan så man var trött. Min syster och jag gick där och ville bara skrika - Välj något förfan . När vi kom hem från London fick vi reda på att vi skulle få ett syskon till. Det var därför hon inte kunde välja, allting luktade så illa sa hon. Så nu har jag en underbar liten lillebror hemma. Laaajnuuus heter han .

Vi bodde på King's Cross , där dom för något årsen hade bombat tunnelbanan. Den blev precis klar när vi var där . Den delen av London består mest av restauranger, Oxfordstreet oh Picadilly är de största shopping ställerna.

LONDON : D              PicadillyCircus .        Picadilly igen .         TowerBridge
    
  Plånbok, 25£ I love it                                Underground tickets .
        

image219

Grymt va ? : D

Hoppas att jag får åka på språkresa dit nästa år (:
Oförglömligt .

Bella , my love <3

// Nathaliesåklart

Kommentarer
Postat av: Nora

Åh, jag vill också åka till London! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback