Sooooooooommarlov (:

Så underbart bra . Sommarlov , men .. jag är utan sommarjobb. eller inte helt, jag sk tvätta huset och så, men det blir inte så mycket pengar.

Jag har missat två eller tre samtal från Izabella, sorry, men telefonen var urladdad. och så har jag inte kunnat svara på dina sms , förlåt igen. Men jag har inga pengar . Buuhu .

Jag kommer verkligen att sakna min klass, vi var helt klart den värsta klassen på hela skolan. Vi skolkade mest, var bråkigast på lektionerna men ändå så underbart bra.

Bella ska börja på Samhällkulturlinjen på chapman och jag på Mediaprogrammet på törnströmska , så vi kommer inte ens gå på samma skola : / . Men vi träffas ju på fritiden trots allt.

Jag ska rekommendera bandet McFly - De har världens sjukaste humor och deras låtar är bara , mums.

Här är min favorit i bandet - Danny jones

-
             


  Nej men Tommie ^^,


Byebye <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback