Vad är en dag på stranden...

Ja, en dag på stranden är helt underbart! Det verkar som om det fina och framför allt soliga väder har kommit för att stanna. Så idag kunde jag återigen vakna upp till solsken och då ska men ju självklart bege sig till stranden! Isabelle och jag begav oss till Saltö vid halv två med fullpackade väskor- Nä de var inte så fullpackade men men...

image218
Saltö badplats, mkt trvligt ställe...

Saltö träffade vi på min mamma, lillasyster och Stefan. Så vi fick ju spendera lite tid med min lillasyster, men det gjorde inte så mkt-hon var snäll idag.
Isabelle och jag-med solsken i blick ;D
                       
           
                                Syster yster...                         Ah!!! syster
                                                                                    å jag
..
Vid fem var dags att åka hem för att fira min, systrarnas, mammas och mormors namnsdag- vi heter nämnligen Margareta i andra namn allihop!     
See ya! Nathalie älsakr dii<3                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Nathalie

OHH . Snyggingar ;) <3

2007-07-22 @ 22:18:11
Postat av: Izabella

hehe, ooo ja ;D

2007-07-23 @ 12:19:54
Postat av: Isabelle

wah snyggaste bilden ever liksom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback