Dagboksinlägg-Izabella

Gäsp, måndag. Medans alla andra i min klass tog reda på fakta om gatunamn idag på hemstudiedagen har jag slitit med en 3.5 timmars lång körövning (sammanlagt 3.5h, vi hade ju raster också). Ja nu verkar det vara klart att jag ska sjunga två låtar på skolavslutningen, Allt under himlens fäste och The rose med Elin. Kan nog bli riktigt bra, iaf The rose, den där jävla himla fästet är SÅ svår. Som ni läsare kanske märker är jag inte lika lugn idag, min "lugn-fas" är tyvärr över. Fan också. 

Innan jag går och läser till mitt matteprov (som jag har imorgon, panik!) vill jag tipsa om en grym låt. Den är kanske inte så lugnande men riktigt bra:
Omarion-Ice box

Erkänn, han är riktigt söt.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Han är så het ;)

2007-08-17 @ 12:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback