Dagboksinlägg-Izabella

Gäsp, vad jag är trött. Igår, torsdag hade min klass "klassresa" eller klasfest. Det var ingen resa vi var ute och tältade på knipehall (en badplats). Vi började vid sex på kvällen och festen löpde på till tidig morgon, fredag (idag). Jag har sovit ungefär en timme så jag är ganska trött, väldigt trött. Nå vad hände då? Ja det hände faktiskt mer än förväntat, jag trodde att alla bara skulle vara fulla och däcka och sen skulle det vara slut men så blev det inte. Bara för att vara lite jobbig ska jag skriva om allt imorgon! Nä det är inte för att jävlas jag gör så här, jag är faktiskt för trött för att kunna ge en utförlig beskrivning nu.

En låt som verkligen visar hur jag känner mig just nu är Imogen Heaps låt speeding cars. Om du vill veta hur jag känner mig gå in på youtube och lyssna. Hoppas ni tar och lyssnar på den, för den är verkligen underbar!
image65
En fin blomma, (har absolut ingenting att göra med det här inlägget men ändå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback