Dagboksinlägg-Izabella

Rapport från ett regnigt Karlskrona:
image102 image103
Utsikt från Stumholmen.                    Det regnade i havet med;)

Åh denna jobbiga onsdag, vädret är såå jobbigt! Igår regnade det hela dagen så när man steg upp i morse och såg att solen var framme blev man verkligen glad, men den glädjen krossades ganska snart... Vid tolvtiden var det dags att göra sig lite mer iordning eftersom jag vid ett var tvungen att visa mig bland folk, (ut och gå med Hampus).
Jag slängde på mig mina omsydda Levi's och en ljusbrun "skjorttunika", till detta hade jag också mina söta jeansballerinor.  Vid halv ett gick jag bort till Hampus och så gick vi ut...
Promenaden började bra, det var fortfarande någorlunda soligt och varmt och min lilla mp3 var fullmatad med bra musik. När jag kommit ut en bit på Stumholmen slutar plötsligt musiken: fan batteriet är slut. När jag sedan pressat ned mp3 i fickan känner jag en regndroppe... Det börjar ösregna! Det dröjer inte länge förrän jag är dyngsur. ÄH, tänkte jag och fortsatte att gå i vanlig takt...
Under min promenad fick jag ganska många konstiga blickar, fast det är ju rätt förståligt, jag var ju den enda som varken hade stövlar eller regnjacka på mig.
 image104
Ja, så här såg jag ut när jag kom hem från min promenad. Det kanske inte syns så bra men jag är dyngsur.

                                              
               
                                               Skorna jag hade på               Skorna jag borde
                                                           mig...                                 haft på mig...


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du är alltid så finklädd! ^^ Tycker Hampus om regn? x) PUSS! <3

Postat av: Izabella

Ja, han tycker faktskt om det;)

2007-06-27 @ 17:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback