Dagboksinlägg-Izabella

Ja, ännu en rapport från ett regnigt Karlskrona...

Idag har det som igår och som i förrgår regnat, ösregnat. Inte speciellt kul om du frågar mig, inte alls kul. Men idag lurades jag iaf inte av vädrets makter som igår (se inlägget nedan). När jag var ute med Hampus var jag utrustad med både stövlar och regnjacka, jag blev alltså inte så blöt idag.

Mina söta stövlar.

Förutom regniga promenader har jag idag fått min lugg klippt, kan äntligen se! Innan var min lugg duktigt lååång, nu är den perfekt. Nå, vad mer har hänt idag: Ingenting. Typ... Nu på kvällen har jag och min vän Isabelle diskuterat vår resa till Kristianstad. Imorgon klockan 17.00 bär det av och på måndag återvänder vi till ett förhoppningsvis soligt  Karlskrona.  
image109
Jag och min kära, kära vän:Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback