Favoritplagg

Tänkte att jag skulle göra en liten lista på mina absoluta favorit sommarplagg:

1. Första platsen måste gå till klänningen, jag älskar klänningar! Nu på sommaren är det bara så skönt att slänga på sig en klänning, det är inte bara skönt det ser bra ut också.
2. Ja, för varma sommardagar måste men ju ha en bikini. Halternecköverdel och hipsterunderdel, är min favorit.
3. Shortsen! Jag måste erkänna att jag inte varit ett så stort fan av shorts förut. Men jag har fallit helt för "minishortsen".
4.Tunikor. En löst sittande tunika över ett par shorts ser nästan aldrig fel ut. Men den ska vara lös.
5. För kyligare sommarkvällar en tunnt stickad kofta. Min kommer vara i svart, men färg är roligare.

5 fina sommaroutfits
 
    

SOMMAR!!!!!
image99
Mamma, Ewelina och jag i Malmö. (På bilden ser ni också våra hundar, Oskar och Kaj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback