Klassresa-my point of viwe

Okej, dags att ni får min version av klassresan. Förlåt att jag inte skrivit om den tidigare som jag lovat men här kommer det iaf. Först och främst Nahalie, Skyll dig själv! Du sa att jag och Anton kunde få sova i tältet (okej vi sov inte så mycket men ändå)...
Som sagt festen började vid sex och håll på till sex på morgonen nästa dag. I början av kvällen grillade vi och vissa badade lite (jag hoppade i först!). Ju längre in på kvällen (eller natten) destu mer hände, folk blev fulla, det blev nakenbad för vissa och jag hade det mysigt med Anton som Nathalie redan har skrivit om.. Den ända besvikelsen på våran så kallade klassresa var morgonen. Jag (och Anton) blev nämligen uppkörda klockan sex på morgonen, det var inet så kul efter som jag sovit i ca 0.5h den natten.
Men som sagt, det var verkligen ÖVER förväntan och jag hade det riktigt kul.

Som vanligt glömde jag att ta några bilder, men det får gå ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback