Skolavslutning-Izabella

14 juni 2007

Min sista dag som nia på vedebyskolan. Eftersom jag var med i skolans kör var jag på skolan redan vid halv åtta . Vid halv tio var det den gemensamma avslutningen för alla. Bilder finns på
http://www2.karlskrona.se/vedebyskolan, gå in på (skolavslutning). Redan där började jag gråta, inte så mycket men tårar kom det. Sedan bar det av till kyrkan för den "riktiga" avslutningen. Där grät jag riktigt mycket. Och det värsta var att jag nästan började göra det när jag sjöng.
 
Jag och Elin sjöng The rose och det lät verkligen bra. När vi sjungigt färdigt satte jag mig med min klass och då började jag och min kompis Gabbe stortjuta. Usch, det är nästan så att jag blir tårögd bra jag tänker på det.. Sedan var det betygsutdelning.
 
Mina klassföreståndre: Gerd och Stefan
Sedan tågade vi ut ur kyrkan och det var dags för media att få sitt=)
    
Ja, detta var min klass från sjunde klass till nionde. Den har varit helt underbar och jag kommer verkligen sakna allihop, Hoppas vi syns alla snart igen, love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback