Skolbalen

I lördagskväll hade vi på vedebyskolan bal. Den där balen var tyvärr under förväntan, den var verkligen tråkig. Den började vid sex och beräknades sluta vid elva, det gjorde den inte. Innan klockan slagigt nio hade all stuckit där ifrån (inklusive mig). Efteråt åkte jag och bl.a. Kim och Elin in till stan med buss, i våra balkläder! Väl inne i stan hände det tyvärr inte heller så mycket men det var ju en kul grej att bara åka in, att alla glodde på oss var också väldigt kul=).
 
My hair, dålig bild..
image75
Här har vi mig i min balklänning.

image76

Jag och min kära vän Elin.

Vid elvatiden orkade Elin och jag inte hör på de andras tjat om vi skulle "gå dit eller dit" tjat så vi gick hem till mig, och drack pepsi!  
Det var synd att balen blev som den blev men jag fick ha på mig en riktigt fin klänning och ha en riktigt fin frisyr så det var värt det.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Bortsett från att du blundar. Men jag tycker ni är söta ändå x') <3

2007-06-12 @ 20:47:41
Postat av: Niklas

synd att ni gjorde er så fina i onödan om festen var så kass, men bilden var nog värd de för söta är ni :)

2007-06-18 @ 22:29:31
Postat av: Isabelle

Niklas x'D

2007-06-19 @ 18:01:49
Postat av: sofia

NI var jättefina :D

2007-09-02 @ 22:29:55
Postat av: Nathalie

Vem är den dåliga fotografen ? :P Tycker om dej bästavän, du var superfin baby . <3

2007-09-03 @ 12:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback