Dagboksinlägg-Izabella

Ja då var det söndag igen. Tiden går så snabbt ibland, jag har fortfarande inte fattat att det är eftermiddag. den här dagen har än så länge inte varit så bra, men det beror nog mest på att gårdagen var så lyckad: Under dagen gick jag och Nathalie på en shoppingrunda och jag införskaffade två nya miniklänningar. Vi spendrade kvällen i min systers lägenhet och vi hade verkligen kul!

Idag därimot, hmm. Det ända jag gjort hittills är att städa, diska och slappa. Och efer maten ska jag återigen städa! Måste också plugga. Inte konstigt att man känner sig trött. Jaja det händer en bra sak ikväll sista avsnittet va "The OC". Äntligen ska det sluta, den här sesöngen har verkligen varit botten. Hoppas bara att slutet är lika bra som början var. Nä nu vår jag ta tag i det som ska göras och pigga på mig lite. Det är ju en dag imorgon med!

image19
Jag och Nathalie!


Kommentarer
Postat av: Mamma

hej Darling!
Låter som ni haft världens fest hos Becca.
Förresten tycker jag att ni har fått ihop er sida riktigt bra.
Kramis från Mamma

2007-05-21 @ 00:15:11
Postat av: Isabelle

Mihi är inte detta på nyårsafton? :)

2007-05-29 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback