Dagboksinlägg-Izabella

Ja, då sitter man här igen. Idag har inte hänt så mycket, eller jo det har det. Jag har gjort mitt sista No-prov på vedebyskolan. Det är nu man börjar fatta att det är slut med vedebyskolan, snart är det dags för ny skola. Eller det kanske inte är så snart men ändå. Det känns inte sorgligt direkt men det känns som att mycket kommer förändras på gymnasiet. Jag gillar egentligen förändringar men jag har vant mig så vid min klass och vedebyskolan att det nog kommer kännas tomt att sedan inte ha det.

Nu till något annat... Jag har fått en ny favoritlåt- Tiestos In the dark. Den är så bra att jag får gåshud! Jag vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den nu. Den får mig att glömma bort allt tråkigt (se ovan).  Tycker verkligen att ni ska ta och kolla in videon på youtube. Nä nu ska jag lyssna på den en gång till och sen ska jag sätta igång med mitt sista svenska arbete. Ja, snart är det slut men inte riktigt än.

Tiesto eller Dj Tiesto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback