Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Jag har aldrig varit ett fan av tisdargar. Den här tisdagen har varit förvånandsvärt bra. Det var lugnt i skolan och jag fick en liten överraskning kan man säga. Jag fick reda på resultatet ifrån förra veckans svenskaprov och jag fick VG! Att få VG av min surlärare är som att få MVG av någon annan lärare. Jag har också fått reda på att jag antagligen kommer få MVG i musik. Förlåt om jag skryter men jag är så nöjd med mina bragder att jag måste skriva om dem. Hemma har det också varit lugnt, ovanligt lugnt. Inte ett enda bråk!

Nu tillsist ska jag göre en kompis gald och skriva en hälsning till henne: Isabelle, tack för att du är en sån bra kompis och lysser upp mina dagar. Den här dan har i och för sig varit bra, men alla andra dagr då jag är deppig så är det ofta du som gör dem roliga igen.
image53
Isabelle och jag! November 2006.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åhw vad jag älskar dig! Tack du är bäst!
Fast bilden var ju för festlig också x')

2007-06-04 @ 21:05:28
Postat av: Anonym

haha! tack älskning!

2007-06-04 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback