Dagboksinlägg-Izabella

Imorgon är det fredag! Den här veckan har verkligen gått med rekordfart. Idag var det en kort skoldag, började 9.15 och slutade 12.20. Skodagen började med franska men vi spenderade lektionen med att titta på film, ef¨ter detta var det SO. Under den lektionen gjorde vi inte heller något (eller jo, vi lyssnade). Men under sista lektionen blev det ändring, där jobbade jag iaf 60% av tiden med mitt arbete om mutationer. Efter att jag sett X-men har mutationer verkligen fascinerat mig. Det kan nog bli ett riktigt bra arbete. Hoppas jag.

Under eftermiddagen har jag köpt mig ett par skor att ha på balen (snart kommer bilder på både balklänning och skorna). Jag och min lillasyster köpte en present till vår storasyster, som fyller 25år på söndag. 25år, gud vad kul! Vill också vara 25år, tänk att få köra bil, vara klar med skolan och kunna göra vad man vill. Man kanske inte kan göra allt man vill men man kan göra mer än vad man kan när man är 15år. Jaja, min tid kommer med. Jag måste bara vänta på den.
image61
Jag på min 15årsdag-en rockstjärna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback