Dagboksinlägg-Izabella

Söndag. Höstlovets sista dag har kommit och snart skola igen. Med den nya veckan kommer också en massa skolarbete: historiaprov, franskaläxa och engelskaläxa, inte det roligatse i världen...
 Söndagar är alltid sådana "tråkdagar" man tar det lugnt och pluggar, inte så speciellet direkt. Nä, ska göra denna söndag lite mer intressant genom att kolla igenom garderoben och se om jag hittar något bortglömt, tänkte också pröva lite nya outfits-det är alltid kul :) Ska nog göra en ansiktskmask och kanske fixa naglarna. Nu låter det som att dagen kan bli lite roligare, jag måste ju såklart  plugga lite till men med lite trevlig musik kan även det klaras av utan problem.
image790Nej Becca, det blir ingen blid på le boyfriend än.. Det blir en på min framtida man istället:P

Men vilket lov det har varit, lyckats skaffa mig en pojkvän(!), inföskaffat 2par stövlar och haft tjejfest :) Tyvärr blev det ingen Haloweenfest men det klarade jag ju mig bevisligen utan.

Kommentarer
Postat av: ISABELLE

HAR DU POJKVÄNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN?

OHMY

Jag har inte ens vari8ty borta i två veckor och du går och busar till det alldeles förskräckligt.

ihmennej.
GRATTIS typ.
I'm happy for you :D
Ola? ^^

2007-11-04 @ 17:30:33
Postat av: Becca

När få vi träffa honom......

2007-11-04 @ 19:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback