Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Skoldagen blev till min stora förvåning kortare än den brukar vara, jag hade bara 2 lektioner istället för 3... Då bar det iväg hem till Emma för att dricka te och lyssna på en massa musik. Vid ett fick vi sälskap av den underbara Nathalie, det blev då en shoppingrunda. Jag kunde ju inte köpa något för jag måste spara lite nu, jag köpte ju mig en partydress i fredags :) På vår lilla tur på stan såg man Robin, (min bonusbror) men kom han fram och hälsade och var social?! Nä, han nickade bara fram en hälsning, dålig stil Robin. Jag repade mig dock ganska snart, jag fick ju skratta åt Nathalie när hon höll sin flirtskola! Nu måste jag plugga lite och se på Desperate housewives, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback